Pages

22 June 2011

~Pasal Mansion Baru~

Jom tengok mansion baru ai. Bkn mansion atas kayangan tu. Ni mansion atas tanah punyaaa.. Haha.

Oke. Yg ni Willow Park. Dkt Denai Alam.


Join us for the launch of Willow Park, 2 & 2½ Storey Semi-detached Homes at Denai Alam and it gives us great pleasure to offer you the privilege of being among the first to view it.

Second, mansion ni nama bes. Ada sket2 nama aku dan Ina. Tp tatau sapa Ina tu. Abaikan.
Davina - kat Nilai Impian sanun.

Join us the latest launch of Davina, 2-Storey Link Homes at Nilai Impian and it gives us great pleasure to offer you the privilege of being among the first to view it.

So, mana 1 pilihan ku??

Huwarghh.... berangan la smbil makan buah berangan. Haha. Yg 1 tu pun tak termasuk lagi, lagi mau berangan Davina la Willow la pillow la. Pui! Sial! Pui! - oke..oke..tak tak..tu bahasa kat citer KL Gangster. Saja ngada nak buat kat sini. 

Tp lawa oh umah2 Sime Darby Property ni. Mmg modern design gitu. Tp telan liur je lah tgk. Kalo mampu pun tpt tu jauh banget oh dari zon segitiga emas ni. Ha. Bkn lah bermakna aku nak duk kawasan segitiga emas ni. Giler ke hapa. Nak sewa pun lum tentu mampu. Tp nyer, opis aku ni terletak kat kawasan segitiga emas, so harus la carik2 yg koordinasi nyer berhampiran dgn opis. Aku mmg tak leh ngan jem jem ni. Tak reti aku nak handle. Sian nati kat adik2 unit aku kalo aku dtg opis dgn keadaan stress. Tetambah plak PMS lagi kan. So, namo namo namo. Sbb tu la mansion pilihan aku tu area KL sajork.

Tggu la kot2 da veteren sket dimana da reti menyeimbangi tahap ke stress an (atau masa tu da jadi Pengarah ke kan. Eh?? Hahahahha. Eh. Cecita itu adalah perlu. Target maa... ha.. nak kutuk la tu. Kutuk la.. ada aku kesah. Tu visi, dlm idup mmg kena ada visi. Padahal target sebenar idup aku adalah nak jadi lecturer, bkn Pengarah. Saja aku tulis, kasik panas sket pada SR bebudak opis yg tgh baca ni. Hahaha. Ada Aku Kesah - kata mereka)

Tp mmg cantik ah umah derang ni. Kalo ada je umah baru derang sure emel ke aku. Sbb nyer aku penah ter tanya pasal umah Sime Darby ni. Haha. Ada ati tu. So, skang asik anta emel gmbr umah lawa2 je. Keep on antar yer Sime Darby, kut mana tau satu ari, dpt duit terpijak. Leh beli sebijik. HUhu.

Tah pehapa tah!

*oke. Ai edit sket yer. Sbb ramai cam tanya2 berapa la agaknya rega rumah tu. Oke. Sila jgn ter kejut yaw.. aku pun nak ter pingsan bila tau rega rumah ni. haha. Ini baru btul dikatakan mansion.

Utk Willow Park tu : From RM1,595,000 onwards. Detail klik sini.. Selain Willow ni ada lagi yg lelain murah sket. Paling murah Nerida (again nama ai lagi... hihi) - from RM300++ k
(Masz : kalo ikut gaji ai, yg paling murah ni pun ai tak lepas utk loan MOF. Gaji ai kecil kecilan ja. Hik hik)

Utk Davina plak : From RM330,000.00 dan dia ada phase 2 - RM450,000.00
Tp ada yg murah sket iaitu Dillenia : From RM287,866. Info lanjut sini.
Yg ni oke la. Sbb tgk pada design umah mmg cantik.

Kalo govt, umah yg range 300++ k tu buleh la buat combine loan ngan asben (if asben pun keja govt).
Ai da beli mansion, jadi ai mampu berangan je la tgk umah cantik ni. Uhuks.

6 juta komen

nie price mesti mak oi...ternaganga molot le dgr kan...tp,design die mmg modern kan..camtek..

wah!! yang pillow eh willow park tu cantik lor.. agak2 loan kerajaan leh lepas x??

ah la... aku baru je tengok launching rumah kat area Sri Gombak... 2 minggu lepas... mmg lawa yg amat... rege dia pun lawa - 5juta... bukan 5k atau 500k tau... 5juta... rasa nak nanges je bila tau rege... hahaha... pastu terus je rumah tu luput dalam ingatan... sbb tu aku tak buat entry pasal rumah tu kot... hahaha alasan... ;p

Erkk ... kejunggg jap tgk rega

LADY MIRA :

Akak da edit skali ngan rega kat atas. Hihi

MIZZ SIHA :

Mmg la Siha. Tak tercapai dek akal dibuatnya. Haha

MASZ :

Insyaallah...lepas...

sekiranya kedua2 anda suami isteri berjawatan JUSA A. Huhu

MARIA :

Haha. Datuk mana je la haibat mampu beli umah 5 juta tu kan.

HH :

Bkn kejung lagi dah..menggeleto lutut. Hahhaha

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign