Pages

3 June 2011

~Pasal BE dan SR~

Td saja gatai tgk keyword kat Nuffnang plak.
Erk. Minggu ni ada 4 kali org smpai ke blog ni dgn menaip nama penuh aku. Haiyohhhh.. ayok..ayok.. tatau.
Then utk ari ni je ada 2 kali org taip nama penuh aku. Haaaa... ayok..ayokk..lagi.
Hurm. Ni mesti SR dari opis nih. Hurmmm.. walo takde sejibik pun aku penah tertulis nama penuh aku dlm ni tapi aku tatau cemna dia leh ter link.
Wahai SR, SR sekalian, kalo nak carik blog ni jangan la tulis nama penuh saya yunk. Carik je puanstoberi. Harus jumpa sini. Uols ni...cover2 la sket.

Sbb dek deme2 ni juga aku tak buleh nak menulis hu ha hu ha hu ha dah.
Rasa di perhati uols.. hahahaha. Statement perasan mcm nak mintak lempang kan. Perasan habis glamer la yg org nak sibuk nak tau life ko kan.
Eh. Harus. Kak Nap ramai oh nak tau. Nak tanya takut, jadi baca je la kan.
Hahaha. Eh. Jgn sentap please. Jgn baca kalo nak sentap.

Tapi... aku amat hargai kehadiran SR ni sbb kerana mereka menjana pendapatan blog aku ni. Lagi derang sker nak baca hal aku, lagi byk BE yg masuk sbb mereka ni la ekceli yg rajin masuk everyday dan membantu menaikkan UV. Nak harapkan follower pun yer gak. Tp seme2 tu bukan masuk tetiap hari. Kalo masuk tetiap hari mmg lagi masyukkkkk sgt lah. Haha.

Check BE skali. BE Digi da abis. BE paling lama dan paling byk utk kebun pnstoberi. Dari 1 April yew. Aku rasa 2 bln kut. Mmg paling banyak tp idak la smpai 3 angka. 2 angka je. Eh. Kalo camtu RM10 pun dua angka kan. Tehhee.

So, aku nak tggu 1 lagi BE abis. BE tu BE proton. Pehtu leh cash out kut. Leh la beli hand bag Coach kasut raya Primavera. Teeheee. Atau aku nak tggu genap setahun dari date pertama aku dpt BE iaitu Ogos 2010?. Yepss. Aku pertama kali dpt BE adalah pada Ogos 2010, walo aku daftar NN pada Dec. 2009. Sbb nya dari bln 12 tu aku tak tau cena tip n tricks utk dpt BE. So, after Ogos baru aku dpt BE.

Dan yg bes kat blog lagi satu da mengena gak iklan. Tp campaign je la. Bkn BE. Igt sonang nak dpt BE dgn follower blum cecah 50 org. Pehtu kena maintain tetiap ari buat entry. Tak larat aku nak memerah idea nak buat entry sanun dan sinin. Huhu. Tp kalo nak gak aku kena berkorban utk war2 kan blog tu pada SR yg setia tu. Sbb aku rasa deme kalo tau lagi sker kot baca yg tu. Hahaha. Eh. Jgn carik yer. Jgn carikkk.... Hahahhaha.

Blog sanun tu for informative je. Jarang bebel2. Sini je tpt bebel2. Tp da tak sebebas dulu pun. Hurm. Ada rasa nak private kan jer blog ni. Hurm. Sesekali berehat bleh gak. Tp rugi sbb tgh ada BE. Tggu takde BE nati lah.

Jadi cenggitu lah citer nya....

2 juta komen

oh..silent reader...sy ingatkan Secret Recipe...hehehehe....sy tak tau..sbb sy RSS reader je.... :P

AZUEL :

Cena nak jadi RSS reader?? ngeeee :P

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign