Pages

7 June 2011

~Pasal Wedding K.Nisah-Part Nikah~

Okes. Skang beralih kepada upacara nikah plak.
Bila aku check balik, eh... aku tak upload byk lak gmbr nikah tu.
Oke la kut yg ni2 je.

Nikah buat kat umah. Janjinya kul 3pm tok kadi smpai. Tp agak lewat dlm 30min. Sbb katanya tok kadi ada nikahkan 4 pasangan lain. Errk... tp itu normal la. Kata cuti sekolah kan. Sure la berderet2 org nikah. Aku rasa kat taman tu je ada lebih 10 kot kenduri kawen (tgk pada khemah yg dipasang).

 Anak buah aku yg mekap sbb akak ipar tak 
amik mak andam utk nikah. Anak buah aku ni sket2 pandai la.
Sbb dia pun ada bkk kedai facial. Oh. Nati aku promo
kedai beliau.

 Tok kadi baca khutbah nikah. Tp yang nikahkan adalah 
bapa pengantin perempuan. Tetiba aku cam sebak
sbb tingat masa nikah dulu, aku takde ayah utk nikahkan.
Tp abg aku la nikahkan. Sobsss...

 Selasai da akad. Masa ni tak sebak lagi.
Tetiba masa baca lafaz taklik, pengantin lelaki sebak.
Abis seme org berair mata. Tp seyes la masa baca taklik tu 
mmg leh buat sebak. 

Mengucup tangan suami.
Oh ptt ada gmbr cium dahi. Tp aku tak upload.
Itu aku la tukang suruhnya. Teehee.

Jadi, itu je lah kisah menikah. Simple2 saja. Tp tau la ari panas kan time tu. Menggelegak rasa otak. Mlm tu ada kenduri doa selamat plak. Tp aku balik umah dulu rehat, pehtu rasa tak larat sgt nak pegi balik. Jadi my dear je la pegi. Menantu antu kah aku?? Haha. Tp seyes berat pala da time tu. 

Oke. Nati sambung part sanding plak.

4 juta komen

oo taklik tu sayu eh...
aasal x ingt eh time sarip baca taklik tu... hmmm nmpk benor tak tumpu perhatian.. dlm pale otak tgh hepi.. yeayy dh kawin.. yeayy ..
hahahha smpi skrg dok pelik.. asal org kawin time nikah?
hahahahahhahaha sah x de perasaan.. nk repeat balik leh? nk tgk tgkp leleh tak.. uhuhuhu

sedeykan denga org bace taklik.. harap ingat la isi perot taklik tu sampai bile2.. jangan time bace tu je ye dak..

CBL :
Akak pun tak pasan taklik tu masa nikah akak retu. Akak pun takde leleh2 time nikah. Saja control. Kut tak sedih gak la sbb ayah da takde nak nikah kan. Tp maleh nak layan sgt. Yg penting kita hepiiii..

EDA_EJ :

Tu la pasal. Bagus gak dgr org nikah ni, sbb leh recall balik. Oh.. ni kewajipan kita, ni kewajipan dia. Huhu

SU SU :

Teehee... pengantin lelaki menangis sbb tu seme sebak tetiba

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign