Pages

10 June 2011

~Pasal Penolakbaikan~

Ngeh ngeh ngeh.
Salu org kata penambahbaikan kan?
Tp aku pepandai tukar kepada 'penolakbaikan'.
Haha. 
Sbb ada menda aku tolak (buang) untuk sesuatu kearah kebaikan.

Walo aku tau mungkin akan mengeffect sedikit sebanyak penjanaan pendapatan dari NN, tp aku rasa ini cara terbaik selain mem private kan blog ni.
Mmg leh tutup, tp seriyes akan rasa tak bes. Da byk kali aku buat. Lagi satu kalo pvte mmg rugi la iklan NN oii.. walo tak byk tapi ada la sekupang 2 yg masuk kan???.

Bukan la bermakna aku menulis sbb aku nak citer pada satu donia perihal life aku, cuma aku menulis ni da lama. Dari zaman blogdrive lagi (thn 2004), jadi oke, biasa je menda ni. Aku menulis mmg sbb aku minat. Bak kata my dear 'satu je awak tu - minat' bila dia komen aku kata leceh sebenarnya nak up gmbr ni, kena transfer dari kamera ke lappy, dari lappy ke harddisk, pehtu kena resize lagi. Pehtu baru bleh nak upload kat blog. Byk nau procedure nyer. Tp udah minat katanya. Huhu.

Tp kalo da smpai tahap cam dulu. Ada entry aku diprint2, di sebar sana sini, mmg aku akan private gak la. Sbb tu agak melampau perbuatannya tu.

So, aku puas ati dgn penolakbaikan ni. Kalo tau, tau la apa yg aku da godek kan blog ni.
Teeheee....
Pepandai la nak godek kat mana pasni entry2 yg da terlepas tu.
Ngeh ngeh ngeh.
(tp still selamat utk follower la sbb menda tu ada kat dashboard kan, ni utk SR yg setia ni, yg kengkadang buat aku takotttt.... owwww.... ).

So, entry panas2 aku akan buat waktu wiken sbb wiken SR yg setia salu tak sempat nak access. Kalo tgk pas cuti, e.g Isnin, sure da takde entry tu. Teehee. Tp kalo terjumpa based on search, tu sokay la. Tp jgn plak ko search pas ni 'entry panas pnstoberi' atau 'entry panas dot dot (nama betul aku ler) '. Mmg nan hado la kan.

Tp aku akan buat penambahbaikan gak instead of penolakbaikan ni. Tp tggu la masa seswai. Bz sokmo la plak every wiken. Haih.

Blog...blog.... memcm ko ni kan.

Senyum..tak perlu kata apa...senyum... lalalalalala (bebuat cam takde apa berlaku).

2 juta komen

sampai print2 tu yang tak tahan.. adoyai.. orang cam tu pon ade ke...

EDA :

Adaaa....jgn tak sangka. dan org yg buat tu pun kita tak sangka. skang byk menda tak sangka dari sangka. hihi

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign