Pages

30 May 2012

Tak Berapa Nak WW : Gaji Pembantu Tadbir


Kredit : Berita Harian

CEUPACS minta kaji gaji pembantu tadbir

Wah.... rezeki mereka lah tu. Dgn gaji skang ni pun para pembantu tadbir dah napak mewah dah. Siap ber Tab, ber Note, ber Pad (eh, len macam plak bunyinyer ber - Pad tu. Hihi) bagai.  Eh. Bkn nak dengki la.
Rezeki memasing.
Alhamdulillah.
Bersyukur apa yg ada, yg penting jangan besar kerak dari periuk sudah.

Ha, tu la orang suh keja kerajaan takmo. Gaji sket la apa la. Tgk, kerani pun dah buleh smpai gred 42 tau. Haa... apa lagi, cecepat la mintak keja kerajaan.
Ni ofis aku ada kosong ni. Tgh duk iklan tu. Dlm paper Mingguan Malaysia lepas ada iklannya. Nak jadikan aku 'kabel' meh la.. tp kabel aku, kabel gentian optik ja la.. tak besau.. hahahahahha!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign