Pages

6 May 2012

Edisi Krabi : Checklist

Saja gedik. Macamkan ko sorang je la nak gi bercuti kan. Penuh ngan citer ini je. Nyampah? Nyampah dah. Takyah masuk dah kebun stoberi ni.... (T____T)

online check in

prayer time schedule

universal adapter
Pinjam gmbo dari MILKADEAL.
Igt nak beli dari sini gak, tp takut dia lambat pos. So, beli je kat JJ.
Thai mmg beza plug point dia, jd kena beli mendalah ni. Kalo kat HK retu tak perlu sbb plug dia sama. Masa g Indon, pinjam Dee punya jer sbb dia bawak. Dia mmg ada je mendalah ni sbb dia mmg oversea traveller (hikhik. Mampuih Dee marah ke aku sbb bagi gelaran camtu ke dia. Tp mmg yer pun. Asik la jalan jalan..Syok betul)

Sunblock
Google
Instant food
Selain pada yg ni, aku bawak bubur nasik instant Knorr tu gak. Tak perlu pun takpe sebenarnya. Sbb sana tak susah carik makanan halal.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign