Pages

18 May 2012

Edisi Hotlink Kaler Merah

Haha. Hotlink mmg la kaler merah pun. Manade kaler biru. Tu dah jadi lain.
Takde keja. Gi screencap blog sendiri.
Haha.

Bukan per.
Napak iklan Hotlink kaler merah itu sesuai plak dgn kebun stoberi ini.
Saja aku printscreen sbb tgk cam eh, sesuai pulak beliau tu disitu.

Tatau BE atau iklan biasa yg tumpang singgah kejap.
Malas nak tgk. Sbb rasa cam bukan BE.
Ada la seketul BE skang ni. Kalo BE tu tamat mmg boleh cash out dah.

Settle.

p/s :
# Esuk ada Karnival Jom Masuk UM. Harap2 bersemangat nak pegi (。◕‿◕。)

## Mlm ni Insyaallah nak tgk wayang. Citer What to Expect When You're Expecting. Maklum la..masih tak mengandung ngandung lagi, tgk citer orang mengandung pun jadi lah....

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign