Pages

24 May 2012

Edisi Cameron Highland : Heritage Hotel

Yey! Booking sudahhh....


Eh. Tp nama client lain je.
Ya lah. Bukan utk ai lah. Takkan ai plak. Lps cuti, cuti..lps cuti, cuti.. botak la kepala asik nak ber honeymoon je. Hasilnya takde pun. Haha. (sebelum orang caras cakap camtu, baik ai yg caras sendiri. Haha).

Oke, ni real honeymoon nih. Utk pengantin baru.
Hihi.
Hadiah utk anak buah ai - wedding present giteww... Yg sulung, dah nak kawen pun.
Bila tanya 'mu nak hadiah ke, nak sponsor honeymoon kat Cameron?'
Dia pause kejap. Mula la tu... mula la tu...
Lps tu baru cakap 'Cameron..Cameron la Ucu'
Eceh. Nak cakap honeymoon malew lew teewww...

Haha.
Oke, sbb dia nak yang sponsor honeymoon, trus la ai godek kat Agoda. Situ kan harga molek molek aja. Haha. Nak bagi adiah, tp nak rega molek sokmo. Eh. Harus la kan. Kata orang, biar berbaloi-baloi.

Sebenarnya ai nak bagi wedding present kat beliau bekas beras tupperware tu, tp asik la abis stok. Maka, tak jadi lah. Tu yg trus tanya dia nak apa. Almaklumlah, makciknya ini tokei tupperware, segala benda harus berasaskan tupperware. 

Eh. Ai pun tak penah duk Heritage Hotel ni. Bes ke uols?
Napak cam bes.
kredit : heritage hotel
Eh. Dok godek2 utk pengantin baru, ai pun rasa nak jugak gi Cameron Highland.
Tp kalo nak kena tempeleng ngan yamtuan besau terai la. Haha.
Eh, yamtuan ai tkde nak tempeleng ai. Tp mmg kena bebel tanpa henti 24jam sehari la. Sbb dia dah perkenankan utk pegi satu tempat tu. Wiwiwwwiiii... miahahaha.

Kbai!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign