Pages

17 January 2012

Perihal Beg ku Ber Sopak

Lama giler kot nak buat entry ni.
Ni baru tingat balik. Dulu pun Mekchu pun ada buat entry camni.

Tu lah tu, beg seme suka ber 'sopak-sopak'.
Mencik tau. Yelah.. ai mmg tak mampu kekdahnya nak ber beg Gucci mahupun LV kan, maka mendapat la beg bersopak kayak ginih.
Ceh! Igt kut beli beg Sembonia da tak bersopak.
Cemtu gak.. igt kut nak buat beg jalan2 la.
Skali da bersopak camni mmg ku lenjan je hehari.
Tunggu je dia bersopak melarat ke seme badan dia.
Skang ni masih sopan lagi sopak dia sbb blum melarat.

Tp kalo jarang pakai pun camni gak la kekdahnya.
Macam 'makan diri'.
Beg CR pun gini, beg Sembonia pun gini. Beg Coach? Ha..tu tatau lagi.
Kalo sopak gak ku hantar balik ke HK. Hahahaha.

Lps ni pakai beg plastik je la. Sng sket kalo kuar ari Sabtu, trus je buh barang.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign