Pages

6 January 2012

Motivasi Pagi (walo gigil lutut nih)

Salam pagi Jumaat.
Sebenarnya saya pagi ni mau ber imej kan ini

Sbb smlm da dpt 'adiah' dari Nuffnang, lps tu ptg ni nak balik kampung. Harus la bernyanyi riang.

Tp tetiba duk gelisah perut dari time Maghrib smlm. Trus cam nak rasa ber imejkan ini.

Giler ko. Cheque 64K anak buah aku leh amik mudah jer. Kalo 6ringgit 4kupang aku tak la kisah sgt. Lps tu menda ni bkn celah gigi punya citer. Smpai High Court okeh. Penat aku gi court, kejap2 terbang ke Penang, derang leh tak gitau aku cek tu da dpt. Berderau darah dibuatnya. Igt sng org nak keluarkan balik cek tu kalo ilang ke apa. Bukan aku tak percaya kat derang kata nak ilangkan cek ke apa, tp ini bukan cinta kes biasa.... Adoii... anak.... anak... jgn buat camni lagi yer anak.. pitam aku kang. Dari SKT baru nak elok, trus turun melata kang. Kalo ilang sapa nak jawab. Ahkakkk la jugak. Apa2 berkenaan kes tu, jgn la memandai sendiri, hantar akaun terus ke apa. Lemme know dulu anak.... Kalo jadi pepehal, sapa nak defend korang?? Tak memasal korang naik court gak kang. Mau??
*edit : 60K ekceli. Kurang 4K.
Eh. Dah. Dah.

So, mari tepek kata-kata mutiara ni. Utk dihilangkan sebentar perasaan gundah gulana ni





*Kredit images : Google

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign