Pages

14 January 2012

Perihal SBPA : Dua Bulan Semakan Semula

Kan aku da kata, kalo ada isu2 perihal SBPA yg aku ternapak, terbaca, aku mau compile kan kat sini. Sng nati nak rujuk balik. So, smlm ada 2 isu ditimbulkan lagi.
Satu berkenaan ini

CUEPACS mahu lebih 'suara' dalam semakan semula SBPA

Credit : Beritaharian


Dan satu lagi berkenaan ini.
Credit : Berita Harian

Ate, Ferrari merah 2 pintu yg aku da booking ni cena????

Kejap on, kejap off, kejap tunggu lagi. Gamaknya tahun dpn le baru merasa beno beno gaji baru tu yak. Lain kali usah kabo dulu. Skang ni barang dah naik mencanak2, takmau turun dah, gaji baru entah bila nak dpt  nyer. Nak harap turun balik rega barang tu. Hahaha... harapppaaaannn laaaaa.....

Kalo camni, biar lah aku berhijrah ke Columbia barang 14 bulan yer. Kui kui kui (*__*)

Semak... jgn tak semak yer...

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign