Pages

2 January 2011

~Pasal Yang Hot Di Hari Cuti Ini~

Alamak! Citer new year masih lum di update. Giler malas.
3 ari cuti-3 ari golek golek di umah-3 ari online thp max.
Smlm tido lambat. Online gak. Layan apa tau? Layan porem-khatamkan kisah yg hot sepanjang minggu ini. Atau lebih tepat hot slps kemenangan team Mesia di Piala AFF retu. Aku mmg la tak amek tau pasal lawan bola ni kan. So, nak gak la tau amenda sebenarnya AFF tu kan. Oke. Dah tau bila bc sini.

Btul la tu kata org ramai tu. Jadi fenomena. Entah. Aku pun tatau nak komen apa.
Bila bc kat porem tu mula macam 'eh. betul gak'. Lps tu pikir balik 'ah, lantak pi ke dia lah'. Lps tu baca lagi 'eh, betul la derang kata nih'. Udah mcm jadi 'atas pagar' lak aku kan.

Yang nyata, bila kita buat sesuatu mmg ada 2 menda akan kita hadapi. Ada pro's n con's. Ada positif dan negatif. Ada suka dan tak suka. Itu hakikat. Tak boleh tak terima.

Biasa la. Ada yg suka dan ada yang tak suka. Cuma kita harap akan ada jalan tengahnya agar yang tak suka jadi suka. Dan jangan pula yang berlaku sebaliknya. Aku risau itu je. Bila mana ramai plak yg terlibat nya.  Zaman terlalu 'terbuka' skang ni. Dan kerana 'keterbukaan' tu jugak, ada pendapat dan pandangan kita kena terima. Kadang, mmg perit dan kadang kadang berdiam diri adalah langkah terbaik, dari kita dikatakan macam macam. Tp tak boleh gak eh? Kang lagi diam lagi seronok org tulis memacam. Entah eh. Pada derang tu harap dpt buat yg terbaik. Tp menda ni tak lama neh. Jap lagi kang org suma diam la neh.

Utk meke ni juga, terima kasih la uols suma. Susah2 main bola, weols plak dpt rehat golek golek kan smbil baca entry2 hangat heols. Teheheheh.

Source : Here
Dan bersedia lah utk ke tpt keja esuk. Azam baru oii..azam baruuu... muahahahah.

3 juta komen

Waaa..Rajin layan porem gak si dak Reen ni ek? HEhehe

Adia :
Haha. Ni maknanya uols ni mmg baru je sgt kenal aiols.

Aiols layan porem 10 thn lampau dah. Kat porem mesra dot net siap jadi moderator (skang da takde kut sbb jarang lepak sana). And, kalo uols nak tau, aiols kenal Jamilah Jamil tu dari porem mesra dot net lah. Weols sesama porem moderator. Jumpa pun da byk kali.

Pendek kata aiols mmg ber porem dulu baru ber blog. Miehehehehe.

cuba forum ini pulak...
www.ehoza.com/v4..
mn taw leh jadi mod kt cni plak
sy ada disana:)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign