Pages

23 January 2011

~Pasal Lagu Ilusi~



Ya Tuan, saya minat lagu ini tuan.
Dan saya minat cerita Awan Dania 3 ini juga tuan.
Bes nya la kan kalo anak orang kaya berebut kan kita.
Hahahahahah.

Ilusi - Adira
Rasa suasana riang berdua
Saatku kau lupakan saja
Menari di minda hingga terleka
Beralih ke alam yang nyata

Bridge
Tersentuh bagai dejavu
Beribu batu lebar sayapku

Korus
Pabila bercinta dan dicinta
Cari cinta, cinta mega
Biar cinta jadi fenomena
Tertusuk sudah aku
Panahanmu, panahanku, hak milikmu
Biar panahku terus di situ

Inilah petanda telah bermula
Ilusi baru dalam sketsa
Memenuhi masa dengan ceria
Bagai ledakan supernova

( Ulang Bridge & Korus )

Ilusi
Biar ia dijadikan realiti
Aku menyanyi
Biar diriku mencapai rentak infiniti
Nan tinggi

( Ulang Bridge & Korus )

Ensem gak dak Gambit ni yer. Aumm..
Jehan mmg dari dulu ku sker. Aumm gak. Hihi
Pic : Kredit to FB Awan Dania (me fan dia. hihi)

7 juta komen

ske gak lagu ni
tp dah tak follow awan dania.. suke ms awan dania fes jek.. mgkin pasal 'dania' nye kot.. heheh

ske jehan gak.. tp tak minat gambit..

maser Awan Dania satu dan dua sy layan tiap minggu citer tuh tapi awan dania tiga neh kureng sikit sebab ader sememeh..memang potong betul lahh...tak suker sememeh berlakon.

cerita awan dania mmg besh. tp skg ni dah tak ada masa langsung nak tgk tb.

Amboi2...Puan Reen ni...Puji2 Gambit ngan jihan miskin ni Encik Hubby tak terasa ker?? Wakakaka...

Yan :
Kita hok Dania 2 tak sker. Tp yg 3 ni bes plak.
Gambit tu dulu tak sker, tp lelama tgk mcm..eh..suka plak.. hihihi. tp muka mcm sombong sket itu orang kan. hihi :D

Shi3la :
Haha.. sememeh tu kuar kejap kejap je. Asal ada muka dia tuko la canel. miahahahha. tp Reen rasa Dania3 ni bes sket dari yg Dania2.

Anita :
Belajo dulu..nenati pun buleh tgk citer ni. hihi :P

Saharina :
Bes kan Rin? Eh.. Rin jugak eh nama :D

Adia :
Hahaha... lawak antarabangsa la kalo dia terasa. Sekadar suka saja. Tidak la smpai ke lubuk hati.. dan incik asben pun tau bukan kita dapat pun meke itu. hihihi :D

ain pun suka jehan tu! Auwwwwwwwwww... hahaha

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign