Pages

1 January 2011

~Pasal Entry 680 pada 1.1.11~

Entri ke 680 di hari pertama tahun 2011 (ni nati kalo tulis sure ter tulis 2010 lagi neh).
So, hari ini adalah 1.1.11. Cunh kan nombor. Kalo banak tarikh ni bes. Hihi.
Nak wat entry pasal smlm. Tp mantuk lah pulok rasa. Maleh tul nak upload gambau, nak photoscape kan dia. Ah. Petang2 kang lah. 
Smlm smpai umah around 2am. Ke mana lak aku berjimba jumba yer. Nati kat entry tu citer. Hampagas sket la rasa. Tp takpe lah. Sekali sekala. 
Oke. Mengantuk tahap max dah.
So, happy new year suma. Moga tahun ni kita akan beroleh apa yg kita impikan, yg tak dpt pada tahun dua kosong satu kosong. For me- cam suma org tahu lah. Mohon agar beroleh lah 'rezeki' yang satu itu pada tahun dua kosong satu satu ini.
Oh. Oke. Tak boleh nak tulis dah. Mengantuk btul.

To be continue........zzzZZzzzzZZZZZZzzzzzzz....

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign