Pages

26 January 2011

~Pasal KLIBF 2011~

Satu-satunya event yang aku tak pernah 'miss' pada setiap tahun bermula tahun 2003. Jadi pada geng geng peminat buku dan event ini juga, mari kita tick date ini di kalendar/organizer/diari kita.
22 APRIL - 1 MEI 2011
keterangan lanjut klik saja di sini - KLIBF

7 juta komen

alaaa bulan april, ingat bulan dua. harus simpan wang dan pilih buku apa nak beli, hahaaa. mengelak kesesakan. ada yg amik cuti ni kang. wakakaaa.

psssrt pandai akak teka kita pergi interview LHDN, apakah???

Tak penah g...Nak cuba g la nanti...Insyallah...

harus sudah tidak merasa lagi pesta ini...dulu2 pun tak pernah mis kunjung

pasti pergi..:-) dah tick kat kalendar meja n organizer hehe..

oooo..Ina tue kak ipar pnstoberi ya.. oo akak Ina laa kan??? excited you..akak Ina nk kasi setem.. :-)
jumpa dia kirim salam ya!:-)

cha :
Mmg biasa nya dlm bln 3 or 4. Simpan duit sesiap. Kadang ari keja pun ramai org. Huhu.

Adia :
Pegi la. Best.. (bg org yg giler buku mcm aku ler. huhu)

suri :
Takpe la..kut2 ada masa pree, leh la celah kejap. hihi

Deqlis :
Oke. Nati jumpa ai kim salam eh :D

yeay yeay... pesta buku..
sukeee sgt... sy paling suke tgk buku byk2.. n suke beli buku..
tp baca buku.... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

CBL :
Eik. Tak sker eh baca buku?? dah tu watpe beli yunk???

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign