Pages

29 January 2011

~Pasal Survey-Survey~

Tgh meng online sambey tgk Menantu Tip Top. Motip Amyza memuda berlakon ada anak nak kawen ni? Salu tau jadi camni. Muda berlakon da anak menantu, yg tua pulak berlakon budak sekolah. Tak sajak betul. Lantak kome lah.
Juga tgh meng survey tpt2 menarik nak di 'terojah' esuk. Harus la study dulu. Kut dak kang ada masa terbuang je.
Owh. Mekasih pada korang2 yg meneka kemana pnstoberi nak pegi esuk.
Napaknya ada jawapan dah mengena tu. Huhu. Mungkin Jusco Voucher akan menjadi milik org itu. Juga adiah sampingan yang lain juga lah. Awww....
Tapi org lain pun masih buleh jawab lagi.
Jawapan yg betul mmg ada hadiahnya.
Jadi.... ce teka..ce teka...
Teka di sini ya kome... sini..sini..sini....

Oke, pnstoberi nak smbg meng studi tpt nak pegi esuk. Ya aw aw...

p/s :
Tenkiu to :
ANnZ SHaZNi AwaNG SaMAt- follower 260
eT - follower 261

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign