Pages

5 March 2013

Hadiah Gift-Away Terima Atau Belum?

Perhatian kepada yg dapat Gift-Away yg aku buat last month (Januari to be exact)
Sebenar, adiah tu dah gerak lama dah.
Aku buat 2 peringkat.
Peringkat pertama - yg berat2 (guna setem singgit) - aku pos dlm 16hb camtu. Di pejabat pos AEON AU2. Igt lagi, mmg hari Sabtu sbb tgk2 pejabat pos tu buka.
Peringkat kedua - yg ni guna setem 60 sen ja. Adiah tak berat. Dan mostly sekitar KL adiah tu.

Ada yg dah update ke aku gitau adiah dah smpai.
Dan ada yg tak update. Mungkin sampai. Tp aku rasa tak smpai la tu.
Suppose 20 orang, tp ada yg tak bagi alamat. Ada yg mmg tak bagi alamat, tp aku masih simpan alamat derang masa derang masuk GA dedulu tu.
So, ini lah penerimanya. Mana dah update terima tu, aku tulis terima ya.

1. Shiela Salim - brooch (terima)
2. Jiha 
3. Mama Mirza - brooch (terima)
4. ZUE - Keychain Penang (terima)
5. Anum - Keychain (terima)
6. Masya - terima
7. Karisma Izzah - brooch Sabah (terima)
8. Eida - brooch kraf (by hand)
9. NadMamaZN - (terima)
10. Mikamusz - (terima)
11. MyfaraFLK - brooch Sabah (by hand)
12. Cik Anita
13. Sue-Rya Qistina - note book jerami (terima)
14. Norzie - 
15.Lieya - 
16. Carmello - (terima)
17. Joijoi80 - keychain Sabah (terima)
18. Eka - brooch (terima) 

Boleh tak tolong update sattt...
Pada sapa yg dah dapat tu, tlg gitau kat ruangan komen ya.
Sapa tak dpt lagi tu....
Meh amik kat HKK nih.. Hihihihik... tak..tak.. lawak ja.
Kalo tak smpai tu cena ah? Mungkin note book jerami la ni kut yg tak smpai nih. Sbb dia cam berat sket. Adehh.. acena nih??

*Ada yg saya tulis adiah apa yg dpt, ada yg tak. Yg tak tulis tu, tak ingat plak. Jadi, dapat ke tak dapat ke, do tell me ya. Kat mana lak silapnya, sedangkan dik Eka yg jauh kat Sawak tu pun dah slmt dia terima rama-rama nyer. Hihihiks.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign