Pages

1 March 2013

Edisi HKK 2013 : Instagram #1

Aku saja buat #1 tu. Ntah ada ke tidak # seterusnya. Tgk keadaan la ya.
HKK masih berlangsung. Sedang berlangsung. Dan akan berlangsung sehingga 11 Mac.
Perasmian - 4 Mac by Permaisuri Agong.

Oke lah. Tk sempat kut nak citer panjang. Mari tgk antara gmbr yg amik dan terus masuk ke instagram. Disclaimer : Semua gambar adalah di Hari Kraf Kebangsaan 2013 (HKK), Kompleks Kraf Kuala Lumpur, Jalan Conlay dan produk yg dipaparkan juga memang terdapat di HKK. Jemput lah datang!

1st Day - bawa lawatan isteri2 peg tinggi kerajaan

Pelan. Ada 2 khemah besar (A,B) utk aneka kraf,
seramik, anyaman dll dan lot basemen
yang menempatkan 100++ usahawan batik.

Program Bicara Agama. 1 Mac.
Ramai btul nak amik gambo ngan ustaz Don.
Takpe la.. kome amik ler...

Dah lama kot nak beli mendalah ni. Maklum la
dulu takde umah sendiri. Skang baru dpt beli. Hihi.
Nak beli lagi utk letak pada seme switch yg ada.

Fridge Magnet. Dari jerami. Belum beli. Buleh buat
adiah GA kan?? :)

Ada masakan tradisional. Ini namanya nasi tumpang.
Dari Kelantan. Org Kelatan sendiri kata dah jarang jumpa.
Nasi yg dimasuk dalam kelongsong daun pisang -
campur lauk skali (udang, telur). Jgn tanya rasa, sbb aku 
tak makan. Sedap la kut.

#p/s : Ada ramai pulak nak kirim FM ni. Bkn tak sudi nak belikan, tp menda2 camni nak pos pun cam tak baloi. Unless uols bule nak amik COD, then I'll  buy for uols. Tak ngapa, jgn susah2.. saya buat GA je nati nak? Tp kalo barang tu lebih RM50 (cam batik yg lebih RM100++ kan..) then, kalo nak pos, mmg takde masalah. Bkn per, sian kat uols je.. menda tu murah je, tp nak membayar mahal plak bila dah jadi kos pos seme.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign