Pages

7 March 2013

Edisi HKK 2013 : Entry Mereka Yang Berkunjung

Aku ngantuk sgt.

Entah la pesal.
Dari pagi tadi lah.
Pagi ke KPKK. A ah. Dah 3 mggu berturut2 hari Khamis aku ke KPKK kan.
Minggu ni ada pelancaran Skuad Pemantau n SALAM by KSU.
Skuad Pemantau katanya.. ahahaha. Tp bukan aku pun jadi skuad tu. Pegi je lah. HR seme pun pegi. 
Jadi, dgn panas segala, udah mengantuk benar rasa.
Smpai ofis dlm kul 2lebih. Makan2 seme. Still ngantuk.
Smpai la skg. Ni kang kalo balik rumah aku tido trus ni harus myDH bising. 
Nak turun bawah lah. Soping! Haha.

Tp seyes lah. Aku bawak lawatan. Bawak kawan jalan2. Tp aku pun tak beli apa lagi.
Eh. Ada la. Tp tu deko2 rumah yg murah2 ja.
Yg batik ke tenun ke apa tu aku tak beli lagi.
Batik rasanya mmg takde kut utk aku. Kut la.
Nak beli bagi adiah ke orang ja kot.
Kot la. Kot ter beli utk aku jugak tak tahu la kan. Hoho.

Pastu ada member kirim beli kaftan.
Dia mmg every year pun kirim beli kaftan.
Aku pun rasa nak beli kaftan jugak walo every year pun dah beli kaftan.

Lps tu, sbb ngantuk, aku gugel blog2 yg buat entry pasal HKK.
Hihi.
Jadi, saya share yer blog uols. Buleh kan
- Tetiba terselit gmbar aiols kat situ.. aww.. masa tu ai bawa lawatan berpandu derang nih. 

Seronok tgk gmbr2 dia amik. Aku pun tak sempat nak amik gmbr2 camtu. Huhu.

-Yg ni mmg bes. Dia cakap asben dia tak minat menda2 kraf ni. Skali bila dtg... memacam derang beli. Ha.. itu lah penangannya. Kan aiols dah kata, rugi uols kalo tak dtg. Mmg berbeza dari karnival ke pameran ke jualan lelain. Mana nak carik 500++ usahawan produk kraf dari seluruh Malaysia? Hanya di HKK la uols.

Yang ini mmg dah jadi member pun. Tp kita selit gak lah blog beliau. Hihi.

Cik kak ni mmg tetiap tahun dtg. Jadi, mmg beliau pengunjung setia. Hihi.

Jadi, sapa tak sempat datang, buleh lagi datang.
Masih berlangsung hingga 11 Mac 2013 (Isnin) hingga jam 10 mlm.

Tp kalo tnya dpt murah ke hari last?
Entah. Ai tatau. Tp kebiasaannya derang dah tau tektik tu. Lagipun kalo nak bagi murah ni utk habiskan stok derang ja. Dan biasanya barang2 derang ni mostly habis dah hari minggu tu (Ahad).

Oke jap. Nak buat disclaimer. Kang ada lagi yg taktau.

HKK - Hari Kraf Kebangsaan - terletak di Kompleks Kraf Kuala Lumpur, Seksyen 63, Jalan Conlay. Berhampiran hotel Royal Chulan. 
Masuk PERCUMA. Parking PERCUMA. Ada disediakan di sebelah hosp prince court. Terus saja masuk khemah. Ada juga di Rest Seri Melayu n DDEC. Mmg agak jauh, tp ada shuttle disediakan PERCUMA. Jika naik LRT pun ada shuttle dari stesen LRT Ampang Park - PERCUMA.
Masa operasi : 10 pagi - 10 malam.
Jumlah usahawan : 530 usahawan, dan 100 lebih adalah usahawan batik.

Lagi apa lagi?? takyah tanya2 lah. Datang je lah. Haha!!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign