Pages

26 March 2013

Edisi BeanBags

kredit : MilkADeal.
Otak aku mmg tak boleh nak 'hadam' la apsal mendalah 'kacang' ni mahal.
Mmg rega tahap 2ratus lebih punya lah.
Tak penah aku jumpa bawah seratus. Mahupun dlm 120 - 150.

Kenapa mahal sgt ah.
Orang gaji tak byk cam aku ni, mmg aku rasa tak baloi la nak beli sebijik tpt duduk yg camni.
Dgn rega yg dkt 3ratus tu buleh beli sofa yg 3 seater oke.

Betul.
Sofa aku skang rega 3 ratus lah. Beli sejak kawen dulu. Dan usung jugak ke rumah baru. Igt raya nati nak tukar baru, tp mak aku ckp elok lagi. Lagipun sayang jugak. Mmg elok je lagi. In fact aku dah tukar dia nyer sarung tu nak matching ngan langsir yg tak siap lagi.

Ini kat MAD.
Masih rega dlm 2ratus.
Huh! 
Mmg tak buleh hadam.
Nati next week ada Perfect Livin kat PWTC. Aku nak tgk berapa dia bule bagi. Mmg takde la satus lebih. Aku mmg nak pegi Perfect Livin tu. Ada misi belum disempurnakan dan perlu disempurnakan sebelum raya.  Susah juga nak deco2 ni bila kita dah duk dlm rumah tu. Kena plan bebtul. 
Gedik. Dulu taknak buat. Skang plak baru tergedik gedik nak buat.
Pffttt....

By d way,
comel kan menda ini
Kredit to White.my. Kaler purple tu yg buat aku tatahan tu. Hihihi.
Oh. Kang ada yg tanya apa kah mendalah ni. Ini adalah The Leaf Mini Pen Holder.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign