Pages

25 March 2013

Edisi Gedik Jersi Bernama


Haha.
Uols ado??
Org lain ado, harus la ai pun nak ado jugek khenn...

Hari tu dulu.
MyDH bagi idea 'nati kita beli jersi, buh nama nak?'
Aku mesti la 'nak..nak..nak.. besnya'
Oke. Mmg kena versi mengada.
Bkn senang uols dia nak sajes something yg ala ala romantik gini. Cam baju sama, pattern sama ke apa. Tu seme dari aku biasanya.
Ni dia yg sajes harus la jadi mengada lebih dari biasa kan.

Tp, impian tu tak di realisasi sbb kalo nak di realisasi kena p Downtown. Heh! kuasa hoi nak g downtown semata mata nak g tepek nama. Dah la paking peluh tiak nak carik. Jadi, cadangan terbiar sepi.

Namun akhirnya...
Impian ter realisasi.
Bwk abg and akak ipar jalan2 downtown mlm tadik. Nak keja esuknya tu, tp pegi je lah downtown kul 12. Sekali skala kot jalan ngan derang. Apa lah salahnya. Akak ipar aku tu dah susah2 jaga mak kan. Sesekali kita lak gembira kan meke. And aku rasa so lucky to have her as my s.i.l. Titik.
Derang pun buat gak. Tp utk anak buah aku.
FATIN.
Motip. Tetiba nak eja nama dia. Haha.

MyDH nyer. Kuning itam. Aku pink itam. Hihi.

Satu uruf 2 hengget. Nama kami memasing 3 uruf.
Ikutkan aku mmg nak taruk 'p u a n s t o b e r i'. Kang menyinga laki aku, apa pun tak dapek. Haha.

Ingat nak buh nombor skali. Tp satu nombor 5 hengget. Aku nak 2 nombor. Eh.. berapa puluh plak habis kat baju tu. Padahal baju sepuluh ringgit ja. 
Aku beli jersi kat situ gak. Dia buleh jugak kalo ko ada jersi sendiri then bawak je tempek kan nama or nombor.

Aku letak bawah sket sbb pakai tudung kan.
Hihiq. Hihiq.
*gelak kena ada qalqolah uruf Q tu sbb gedik kan*

Tah nak pakai g mana tah.
Ini bkn buleh g tpt2 panas2 ni. Jersi tak kalis peluh nih.
Kalo balik kg, duk dlm keta dediam, buleh la kot pakai.
Pakai sedondon nati. Baru la romantis kata orang.
Hakkk..... muntooohhhh (T_____T)

Eh. Cop! Jap.....


Haha. I Love Kelantan lagik. Ini myDH belikan masa dia outstation Kelantan. Aku ckp nak baju I love kelantan kalo ada. Skali ini dia belikan. Kat wakaf che yeh katanya. Haha. And dia punya jersi red warrior (siap ada tulis azizan osman.com lagik. Dan jam jam tu gak aku tingat muka Azizan Osman tgh taruk tangan kat kepala tu. Haha).

Aku kata awat tak belikan aku jersi gak.
Jawapan dia mmg selamba la
"Dah awak yg nak i love kelantan"
Optional tu bang. Bukan la compulsory. 
Pffftt... APTB (-_-")
Tapi tak pe lah.. at least ada dari takde. Pink lagi. Ko hado?? Muahahahah.
Tenkiu bang.. nati ai pakai yer.. kat umah je la tapi.. :P

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign