Pages

21 March 2013

Edisi MAS Deal : Harus kah???


Perlukah?

Hurm. Hurm. Hurm.
Telan ailiyo nih. MAS tgh buat sale.

Dan tiket gi Perth, eh, gi Hongkong mmg murah. Masih sama spti aku pergi last 2 year. Last year aku salu gak jenguk2. Mmg jarang dpt rega tu. 
Geramnya. Rasa nak repeat je kan. Tapi, takut ter burnt cam gi HCMC tu. Sayang oh.
Perth pun rasa berbaloi kot. Tapi, cost kat sana is very high. Kadar tukaran wang seme tu kena amik kira. Takkan nak tido semejid plak. Haha. Tu tggu la dulu. Kut kuar pekeliling 5KGT ke. Haha. Ini dpt 1KGT ja. Haha.

Why Hongkong?
Entah. Aku suka.
Negara maju. Mudah nak bergerak. Makanan halal susah nak carik? Aku mmg tak heran sgt bab makan. Cukup sekadar alas perut. Lunch makan coklat pun takde masalah (mmg tu yg kiterang buat masa masuk Ocean Park, makan coklat zip ja). Segala yg instant ada kan. Apadahal. Then kat sana ada je kedai makanan halal. Cuma rega a little bit mahal. But, oke la. Kata nak travel. Takkan seme nak berkira kan.

Dah la tpt jalan2 pun bes. Nak shopping bes. 
Hari tu pegi, byk tpt tak cover lagi. Crystal cabin cable car tu mmg teringat ingat smpai skang. Bes giler woh kalo dpt naik nih.


Repeat Disneyland pun aku tak kesah sbb mmg bes. Dah la byk lagi theme park dalam tu. Kalo ada rezeki bule stay trus kat hotel sana kan. 

Eh... cemana ni??? Aku bila cam tak keruan ni mmg berbahaya nih. Haha (T____T)
Kbai!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign