Pages

9 April 2012

Terlewat 3 Hari Dan Out Of Space

Sebelum berciter pasal lewat 3 hari tu, meh tgk apa yg Out Of Space.
Mendalah ni dah kuar dari last week. Ada dlm entry mana tah aku bebel2 kata gmbr tak buleh upload sbb da limit. Ada 2 org tanya apa yg aku katakan pasal over limit tu. Ni la pasalnya.
Halus plak dah. Klik kasik besau. Yer. Incik blogger kata suh beli kalo nak lagi space.

Tp idak la aku nak beli. Pe kes plak kan.
Maka, tambah saja author. Skang ni aku pakai author lain lah ni.
Mmg agak melecehkan la.
Last week, time dia kuar warning ni aku guna gak author baru. Tp lelama dia oke. Bleh je upload. Ni dia jadi balik. 

So, itu lah halnya. Adoi. Mana la aku byk upload gmbr. Pun idak la besau2. Seme halus je. Bleh lak da limit. 

Oke, skang apa yg lewat 3 hari?
Huhu.

Kalo 3 hari lepas, sure aku leh capture 'we have been married for 3 years, 3 months, 3 weeks & 3 days'. Jadi 3,3,3,3. Hihihiks.

Emmm. Da masuk tahun keempat. Takpelah, yakin dan percaya Allah dah tentukan yg terbaik untuk hambaNya :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign