Pages

1 April 2012

HKK : Lion Dance




Lion dance.
Menarik juga tgk.
Aku tgk dari tpt aku ja.
Lagi napak jelas. Tp gmbr tu tak berapa nak clear la sbb aku zoom lps tu ada cermin pun lagi.

Show sempena Hari Kraf Kebangsaan 2012.

Tp menarik gak la.
Sian seko singa tu. Terjatuh jatuh dia. Hikhik.
Hilang imbangan. Tp dia buat smpai menjadi gak.
Bes la.

Sapa dtg ari ni seronok la dpt tgk lion dance nih.

Oh. Kat bawah juga, skrg ni tgh ada fashion AMAED
3 hari dah. Start Jumaat retu. Aku tgk yg Jumaat je la. Sabtu smlm ada Hana Tajima. Tak turun pun. Malas. Berbayar sebenarnya. Tp sbb kami tuan umah. Dia kasik je la tgk. 

Oh. Dah pegi umobile. Settle. Ada menda tak di 'tick'. Tatau aku yg bengong ke atau umobile tu. Setau aku, aku tak penah set apa2 pun kat network application tu. Otomatik je mendalah tu. Apsal budak cust service tu cakap pasal tu. Adoiyainya pun. Hurmph!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign