Pages

8 April 2012

Pemenang GA : Boleh Pulak Tak Perasan

Hadoi. Sorry banget ye dear Liyana.
Mujo dia tak buat syarat pemenang yg tak respond dlm beberapa hari, kemenangan akan dibatalkan. Huhu.

Sumpah la hai aku tak perasan time beliau announce kan tu.

Mungkin time aku private kan blog sbb masa pvte mmg aku pvte kan jugak diri aku dari bw. Huhu. But...but.. but... wait a minute. Date yg Liana publish adalah pada 23 Mac 2012. Yerp. Time tu mmg aku mem bz ngan Hari Kraf Kebangsaan.
Jadi, again, maafin Kekda ya Liyana.

Oh. Apa yg aku bebelkan ni?
Bleh tgk kat link blog adik Liana ni :

Dari entry aku yg kat sini
Sapa2 nak gi Bukit Merah Laketown Resort pun leh klik link tu sbb detail aku kasik penerangan dlm tu. Hihi. Dtg la rajin aku time tu kan. (T____T)

Beliau ni sker buat craft felt dan adiah pun mungkin craft felt yg dia bikin sendiri.
Contoh craft felt yg dia buat leh tgk link sini

So, Liyana, nak akak emelkan alamat ke nak anta by-hand je ni?
Tkpe, nati akak emel/PM yer. Akak jarang lepak kat FB skang ni tp baca2 tu ada. 

Rite then, thanks again yer.
Psstt... jadi ke tak nak pegi Bukit Merah tu? Hihi.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign