Pages

9 April 2012

Mimpi itu sungguh 'so real'

Kerana 'pelakon2' dlm mimpi tu adalah org yg mmg dkt dgn aku. Tpt berlaku pun mmg tpt yg mmg hari2 aku ada.
Mmg sgt rasa real mimpi itu.

Cemana la bleh ter mimpi camtu. Hinggakan bila terjaga 'fuh...mujur hanya mimpi'.
Lawak btol kalo pikir. Kenapa lah korang seme masuk dlm mimpi aku? Patutnya si botak Johan Asari ke Fasha sandha ke *mat aron tkyah la.. Biar dia masuk mimpi peminat dia*
Tp btul btul cam btul.

*edit : tgh duk pikir2 nak citer ke tak kat mydear. Sbb ada kaitan ngan beliau gak. Kalo citer cam tak bes, tp bukan nyer betul pun kan. Mimpi je kot. Hahahhaa. Adoi... skandal..skandal...
posted from Bloggeroid

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign