Pages

23 April 2012

IGS : Sept 2012

Yer. Utk kesekian kalinya. Aku rasa setiap tahun akan ada entry ni.
Diharap jgn lah jelak dan jengkel bila membaca nyer yer. 
"Dia tu asik2 up menda yg sama je. Buatnya idak pun."

Begitu lah bila dah byk menda kena fikirkan.
Bukan cam dulu. Masih ditanggung. Nak sambung, terus je sambung. Takyah pikir pikir lagi. Skang ni menanggung. Pikir umah la, keta la, Preve' lah. Eh..??

Skang ni, walo takde anak (cam org salu kata, senang la takde anak, begitu begini), byk lagi menda lain harus fikir.
Tahun ni cam tekad. Tapi dalam otak da ada 2 pilihan plak. Dulu cam tak terpikir lak. Tp bila sembang2 ngan sorang ex-colleague (dia da dpt keja kat JKR) yg sambung kat UiTM, terpikir nak sambung situ je. Tp asik UiTM je. Diploma, degree. Nak gak merasa U lain. Esp U yg aku nak nak sgt tu kan.

Harus kena buat istiqarah kah?
Tapi ada jawapan kah bila hati dah beratkan satu pihak. Huhu.

Yang ni dah keluar iklan.
Yang satu lagi tu belum lagi napaknya.

Adoi.
Adoi.
Adoi.

Mydear da bagi green light.
Dia mmg tak kesah.
Tp aku dah niat, since aku dah berpijak di tangga itu, aku harus daki smpai ke puncaknya. Bukan setakat tamatkan pengajian peringkat tu saja.

Insyaallah.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign