Pages

30 April 2012

Edisi Pengantin Baru : Nurafliana

Selamat Pengantin Baru Afliana.

Kami kat opis panggil Yana/Liana. Tp kengkawan dia panggil dia Nana. Dia ni bff nyer si Nana Ibu Damia n d'gang tu. Kami dulu satu unit. And masuk awal2 masuk keja dulu, mmg aku rapat la ngan dak Nana ni. Celebrate beday sama la apa la. Sbb beday dia dkt2 ngan beday aku. Skang da tak unit sama, pulak dgn tanggungjawab makin bertambah, jadi jarang la nak jumpa2, sembang2 cam dulu.

Berkesempatan la gi makan kenduri nya 29 April. Meriah. Ramai tul orang walo aku smpai dkt2 nak kul 3pm dah. Orang masih ramai. Bajet smpai lewat sket da kurang lah. Rupanya tak.
Tp takpe. Asal dpt jumpa pengantin pun dah oke.

Aku rasa ini la kenduri paling cepat aku balik. Smpai je pengantin tgh sanding. Amik gmbr sat. Hadiah pun kasik ke Nana Ibu Damia je. Aku da tak napak dah mana mak pengantinnya. Mujo ada Nana je. Huhu. Lps tu trus makan. Makan pun laju2 sbb ada orang nak duduk. Lps makan, amik gmbr ngan pengantin jap. Pastu balik. Dah. Settle.


Panas weh... tp mujo tak peluh tiak sgt la. Peluh je la. Tak la smpai lecak. Haha. Ai pakai stick deodoran uols. Tak la lecak. Haha. *eh. tp org kata tak elok plak pakai deodoran yg sekat kuar peluh tu, nati jadi tak sihat sbb peluh tak kuar. Pulak hai. 

Eh. Pehal citer ketiak lecak lak ni. Yg ni kasik je 'mek berdua' tu je cerita tu kan. Huhu.

So,  utk adik ku Liana - Selamat Pengantin Baru ye yunk. Moga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa.

p/s : skang trend semorang sanding pakai dress dan lelakinya segak ber tuxedo yer. Aku tingin gak dulu nak buat, tp kalo buat time tu, mesti kena pandang serong. Tp my dear cakap "ala..kan da merasa, masa malam potong kek ngan bukak adiah tu" Hihi.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign