Pages

28 April 2012

Edisi Krabi : Groupon Sangat Membantu

Disaat saya sedang sebok mencarik2 info, tetiba Groupon datang memberikan satu info berkaitan Krabi. Ianya bagaikan summary bagi info yg saya da dpt. Sgt bes. Dan yg lebih bes, penginapan di Krabi pun adalah voucher dari Groupon juga. Rega sgt la berbaloi baloi.


Bukankah seme gambar2 ni membuatkan saya sgt memerlukan masa berlalu begitu cepat, dan bila smpai ke sana, berharap jam itu terhenti seketika (ko apa kes, nak jadi org Thai ke nak suh jam tu terhenti??)






Byk lagi gmbr dan info di Gateway Guide by Groupon. Not just Krabi, also Indonesia n Cambodia pun ada. Just check it out. 

Oh. Sblm tu. Ramai yg igt Krabi tu adalah sebuah pulau. No. It's not "Krabi Island". Sbb aku search pun salu ada org tulis as 'Krabi Island'. Kalo dlm map ni boleh napak, Krabi town tu di tanah besar. Dan area Ao Nang (which penginapan aku nati), adalah sgt di tepi pantai (just like Chenang di Langkawi). Sbb tu hari tu tpt tu effect bila ada gegaran. Cumanya, xtvt kat sana byk melibatkan pantai cam island hopping which mostly akan dibawa ke Koh Phi Phi Don tu. Itu lah yg island nya :)

Kredit : Krabi Maps
Tak sabarrrr... cuma, xtvt air cam island hopping n snorkelling tu mungkin aku pertimbangkan bila smpai kat sana. Kena gak beringat2 sama. Kalo tak kita naik gajah sudahhh....

kredit : here
Doakan semenya akan berjalan lancar. Insyaallah...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign