Pages

30 October 2012

Promosi Kraf Inspirasi Alam


Jemput datang yer...
Start besok sehingga 11 November.
Kali ni kraf yang bertemakan alam lah.
Kalo nak tengok hasil2 seramik (pasu semua tu lah), hasil kayu kayan, buluh mmg byk lah ni.
Lepas tu design2 pun harus yg bertemakan alam.
Aku dulu ada berangan juga nak buat tema rumah aku - kraf-kontemporari. Tapi.. huh, tak payah lah. Dah sempit dah rasa rumah tu. Tapi tatau lagi lah. If dapat idea, boleh gak diselit-selitkan.
Nati besok-besok, kalo rajin ai update lah apa yg derang jual kat bawah tu.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign