Pages

24 October 2012

WW : Keldai II


Ni tak berapa nak "keldai" lah.
Tapi aku dah irritate dah ni.
Boleh katakan hehari ada msg camni.
Nak jual tak? Nak jual tak?
Heh!
Hey, aku tau mmg developer 'jual' nombor aku tu, tp boleh tak ko buat keja sket.
Tgk la nombor rumah sket dah ada orang duduk ke tak (tp kalo dia tau pun, bukan dia tau tuan rumah yg duduk ye dak?)
Dulu aku tak layan, tp skang terpaksa balas.
Supaya derang tak ganggu lagi.
Smpai bila camni ni?? setahun, 2 tahun, 3 tahun atau selamanya??
Bosan!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign