Pages

30 September 2010

~Pasal Dah Lama Tak Tengok Wayang~

Biar betul!!
Last aku tgk wayang ngan my dear adalah 13-2-2010. Lu Pikir Lah Sendiri
Ye ker?? Dkt nak setahun tu.
Tp ada pas tu aku tgk ngan Dee. Dah masuk tivi pun ari raya ari tu-Kecoh Betul. (eh. Ahmad Nabil jugak. No..no...no...ai bkn feminat Ahmad Nabil okeh..secara kebetulan je tu).

Tah..tak buleh recall. Ye kut tu yg last. Bapak lama...!! Oww..dulu masa bercintan cintun hampir setiap bulan malah setiap mggu tgk wayang yer. Skang bukan main susah. Tak kira..tak kira..esuk nak pegi jugak. Dah lupa dah kat mana wayang kat BTS tu (tipu!!).

Jadi sok nak tgk wayang lah. Citer apa?. Haha. Segan nak ckp. Tgk je la gmbr ni. Tk napak kalo, sila klik je. Haha.

Best ke citer tu wes? Belasah je la.

Nak tgk cik wiwi. Agaggaaagaaaaaaa............ :P :P    *fitam*

4 juta komen

ishh kira ada gak uols tgok wayang kan..weols ni dah berapa lama tak tgok wayang...last ritu tgok wayang free ngan bloggers2 kt tropicana mall...huhu

jeles2..me pun dh lama tak pegi tgk wayang :P

org dh nak pi kata citer ni best.. tp tak tahula, rasanye adala dlm 3 4 tahun tak pi tgk wayang

HezeSuze :
dah jarang da we'ol pegi tgk wyg. Tah..rasa mcm malas je. Ni pun tak bagi tau lagi incik asben nih. Hoho.

Mama Zharfan :
Err...tk tgk ke kat UK? Lagi besh oh. Dpt tgk awal2 dari kami2 di Mesia.

Mama Aizara :
Tu citer muzikal pilem kan. Ada byk lagu2 kan?

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign