Pages

15 September 2010

~Pasal Senjata Cangkuk~

 Senjata cangkuk diguna bunuh Sosilawati - 2010/09/14 - Berita Harian

BANTING: Senjata berbentuk cangkuk sepanjang 30 sentimeter dikatakan digunakan untuk membunuh jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain sebelum mangsa dibakar dan abu mayat mereka dibuang ke dalam sungai di Ladang Gadong, Tanjung Sepat di sini.

Perkara itu didedahkan salah seorang suspek berusia dalam lingkungan 20-an semalam, yang turut membawa polis ke tempat senjata berkenaan dan beberapa barang peribadi mangsa dibuang di bawah jambatan Sungai Kanchong Laut. 

*****************
Aku kan sampai termimpi2 pasal ni. Mlm tadi aku mimpi mcm aku berada kat ladang kelapa sawit. Keta rosak. Laki aku ada sama. Tah..tak buleh nak ingatkan semula mimpi tu. Tp mmg da jadi mcm citer tu plak sbb hari2 tgk kat tibi gmbr kat ladang kelapa sawit.

Aku rasa bukan aku sorang camni. Mesti org lain yg duk follow citer ni pun sama. Aku mmg setiap ari duk follow citer dia kat porem tu. Mcm bes plak tgk derang ber porem dan aku mmg act as SR je. Udah la..zaman ber porem da tamat da utk aku. Kah...!! (tingat plak kat porem Mesra..lama giler tak masuk). kalo kat tibi tu mmg tgk bebetul la.

My dear plak mcm pelik2 aku follow sesgt kes ni.

Haha. Aku mmg sker nak follow citer mcm CSI ni. Sbb ia akan meng aktip kan otak agar berpikir di luar otak sket dgn persoalan "mengapa, kenapa, bagaimana" kita tu. Aku juga sker kalo nak jadi pakar forensik. Bes woh. Tp berani ke nak bedah2 mayat? Haha.

Dlm kes ni lagi la mcm kena follow sbb mcm byk sgt 'something' nyer. Apa pun pembunuh nya tu amat lah ber peri kebinatangan. Eh. Binatang pun tak mcm tu. Cangkuk digunanya.
Ngeri giler oih sekiranya betul senjata cangkuk yg guna utk bunuh mangsa. Adakah cangkuk tu sabit yg kait kelapa sawit tu. 


Giler wes..


Source : here
Takde langsung belas kasihan kah mereka.



Bayangkan sabit yg mcm ni. Disembelih ke? di sabit ke? di toreh ke? Hanya Tuhan yg tahu. Weyy...ngeri giler aku. Ni nak buh gmbr ni pun rasa mcm scary. Errr....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign