Pages

5 December 2012

Edisi Makmal Di Marriot Putrajaya


Tetiba nama naik pula.
So, what to do.
Sudah la ada kelas ganti Sabtu n Ahad tu.
Tp bak kata penceramah masa kelas tu, jgn byk merungut2. Itu tanda kita tak redha sbb sebenarnya Allah bagi kita peluang. Pulak tu, katanya kadang2 kita kena buat win win situation.
So, aku perlu redha sbb walaupun kena masuk bengkel/makmal tu, tp aku buleh ulang alik. Kalo dibuat kat Johor ke. Ha.. cena? So, redha. Dan aku juga buat win win situation. Kelas pegi, makmal pun masuk. Alhamdulillah. Semuanya berjalan lancar. Thanks my boss n my husband yg sgt memahami (dan big boss jugak yg bagi peluang saya masuk makmal ni and bg pelepasan nak ke kelas jugak. Hihi. Bkn la secara direct gitau dia, tp dia tau je... Siap ptg lps balik kelas tu dia sempat tanya 'gi kelas ye pagi tadi' Huhu)

Marriot Putrajaya.
Last year aku penah duk kat Palm Garden tu. Saja pegi time tu. Nak pegi PD dah penuh, so ke Palm Garden. Hihi. Tp Marriot ni 1st time la.

Makan bes.
Tiramisu tu bes. Salu aku tak suka. Ni 2x amik. Sedap!
Malam pertama je ada camni. Malam kedua takdak dah.
Tp masa ni makan kelam kabut. Tak menikmati
*tetiba rasa nak gi Bagan Lalang. Huwaaa...*
Bilik pun bes. Luas dan selesa.

Cuma, menyampah ngan lif. Dah la nak tekan naik bilik tu kena masukkan dulu kad bilik. Dah tu, tetiba hari last tu aku nak naik dia tak mau plak. Giler tak effisien buat camni. Apa pekdah aku pun tak tau. Nak jaga keselamatan pun... tak perlu kut cemni. Try try masuk tak buleh, tau2 pintu lif dah tutup. Apakah?? Kuar entah kat level mana, pastu mintak maintenance situ guna kad dia pun tak buleh gak. Apakah?? Turun balik, then pegi kat kaunter. Katanya sbb kad aku de-activate sbb ada duk ngan electronic devices. Ye lah tu, aku letak dia ngan hp. Kan?? Kan??? Kan menyusahkan. Haih. Tulis situ buleh tak? Aku pun tak tingat la pasal tu. Haih!
Oh. Toilet. Again, dia guna bidet. Nyampah haih. Apa ni main pancut2 kat blkg nie?? Me dun loike (hikhikhikk... sila baca dgn bertatasusila - jgn pikir lain. ngeeeee)

Makmal ni sebenarnya utk Perancangan Kerja Tahun 2013. Utk core bis kiterang la. Bahagian Promosi, Usahawan seme tu. So, aku pegi ni macam just utk tau apa2 keperluan derang dr segi perjawatan ke apa camtu lah. Tp bes la. Dpt jumpa orang cawangan seme kan.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign