Pages

10 December 2012

Dah Dapat Cadar. Dah Dapat Cadar.

Muahaha.
Last week memacam menda aku nak carik.
Kejap2 nak carik cardigan.
Kejap2 nak carik cadar.
Kejap2 nak carik jeruk pak ali.
Tapi oleh kerana pembelian skang di hujung jari, mmg ku beli seme online ja. Muahaha.

Tapi, jeruk pak ali tu idak la aku smpai nak beli online. Ada le tu nati. Sabo je sket.
2 tpt telah dikenal pasti. Nati ada masa nak terjah.


Oke.
Cadar dh dpt.
Beli online kat cadarmurah.
Penghantaran yg cepat.


Kenapa beli online?
Sbb retu carik kat Sogo cam nak rambang mata dah.
Byk sgt. Pulak tu remeh sbb aku kena beli cadar yg boleh fit dgn tilam 12" to 16".


Dulu boleh la belasah je std size punya cadar.
Skang nak kena carik2 plak.
Malas. Kang suh SA tu carik2, aku tak berkenan, pastu derang merengus2 marah.

Malas.
Lagi satu, oleh kerana saiz2 gitu, rega pun cam errr... takde dah la 40,50inggit cam aku salu beli kat Jusco tu. Huhu. Boleh beli, tp kena amik king size supaya leh ngam, tp nati mengelebeh2 gak la dia cam orang pakai baju over-size. Tak cunh.
Jadi, beli online sudah.
MyDH pun tak kesah.
Nati lah, bila dah pasang harus ai ciwi. Ngeee.


Aku mmg giler cadar (same goes to memana wife pun rasanya).

Sker betul nak tmbh koleksi. Tp berpada2 la kan. Tp suka lah.
Nati bonus ke apa, nak beli gak la satu kat Sogo tu. Buat kenangan duit bonus. (T_____T)

Cardigan - aku tggu member aku pos sbb retu tersilap pos.
And aku dah beli selai kat Zalora. Ngehngehngeh. Ni pun ada rasa nak beli kat MilkADeal jugak. Ngehngehngeh.

**3 n 4 days to go. Wink.Wink. Miahahah :P

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign