Pages

11 December 2012

Dah Dapat Cardigan. Dah Dapat Cardigan

Muahaha. Gedik..dik..dik...
Heboh dah dapat itu ini.
Muahahaha. Gedik..dik..dik..dik... (eh..ni da amik trademark dak Eida Baharum neh).

Seme aku dok carik tu, seme aku dpt online.
Mihihi.
Kali ni aku amik dari Zalora plak.
Fes time ber Zalora.

Aku bayar RM9 je nih.
Suka! Suka!
Rega sebenar RM59. Derang bagi RM50 sbb retu publishkan derangnya artikel. Hihiw.
Nipis je sebenarnya ni. Tp selesa lah. Labuh sket. Tu yg penting.
Senang. If nak kuar dekat2 leh la sarung je cardigan ni.


Bayar semalam. Reni dpt.
Boss napak kotak ni atas meja. Pastu dia tnya, orang yg hantar ni ada tak jerit aaaa cam kat tivi tu. Haha. Funny ah my boss. Tp mmg masa akak dept aku antar kotak ni aku cakap awat akak tak jerit cam kat tivi tu. 

Hihiw. Pas ni kang nak carik lagi apa nak beli sbb ada lagi dia bagi 20% diskaun plak sempena bufday. Tp itu boleh guna utk next order je kut ke ntah cena tah. Takpe la..ada menda nak beli, bole beli. Takde, toksah. Huhu
Hihiw.

Dalam tak sedar, kuat online shopping juga rupanya haku nih.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign