Pages

4 December 2012

Edisi Makan Makan : Restoran Pau Yik Mun

Bila kah kejadian ni?
Nengok dak Eida buat entry baru tingat nak buat. Huhu.
Lama dah ni. Masa balik dari kg yg cuti Awal Muharam tu.
Singgah Tanjung Malim jap.
Dah la on d way tu pun ujan melebat giler.
Mujo smpai Tg Malim dah oke.
Tak tahu sebenarnya kat mana lokasi sebenar.
Main masuk je.
Udah termasuk kat area pekan lama Tanjung Malim tu.
Tp kiterang pusing2 juga.

Rupanya senang je. Dr exit highway tu ikut je signboard gi UPSI. Nati sblm kat traffic light simpang empat, nampak la restoran ni. Belah kiri kita. Besar kedai dia.

Masa kiterang pegi ni orang ramai. Mungkin sbb Ahad n cuti skolah. Org balik dari kenduri gaknya. Smpai kena berdiri kejap la sblm dpt tpt duduk.

Igt nak makan roti bakar. Nampak cam sedap. Tp dah abis. Sudahnya makan ini je lah.
Tp rega agak mahal gak la. Tp bila tgk bahan2 dia, oke lah. Nati kalo nak balik Perak, nak singgah breakfast plak. Nak gak roti bakar.

Cuma... aku suspect aku tak leh minum white coffe lah. Smpai umah mlm tu, pening kepala. Aku syak itu lah puncanya sbb itu lah pertama kali aku minum white coffe (T___T)

Total berapa tah. Lupa dah. Tapi cam mahai gak la. Sbb aku beli pau frozen skali - 2 jenis. Kacang n kaya. Lelain aku kurang gemar. Tp kami beli gak 4 bijik utk makan terus balik rumah tu.
Nasi ayam. My anak buah n myDH order yg ni.
Sedap ayam. Tp sup is masin - ajinomoto lebih ni.
Suasana. Roti kahwin tu bes kut.
Mine - bihun kari. Dia nyer garnishing mmg memacam.
Dah rupa yongtaufu.
Yg ais tu la white coffe aku.
Peningg...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign