Pages

20 December 2012

Edisi Pisau Stoberi & Gantung Gambar

Dah dpt. Yang di order dari white.my tu.
Isnin order - Selasa dia bagi tracking number - Rabu dapat dlm kotak besau. Muahaha. Sudah la orang admin masukkan dalam guni borang org mintak kerja tu. Igt kut sapa la hantar application guna kotak, rupanya ai yang punya. LOL

Suka. Dpt pisau stoberi. Tgh pikir nak taruk mana. Gantung kut. Cantik sket. Hihi.
Yg cam pokok tu - tpt gantung gmbr ber magnet.
Retu dah beli printer kaler - buleh la print gambau - then gantung situ - tetiap mggu tukau gambau (hihi. Macam kan rajin). Dia bagi skali magnet - 6 ketul. Nak lebih beli sendiri. Kat mana pulak nak beli magnet? Tapi tak buleh letak gmbar besar2. Gmbr kecik2 saiz pasport tu - nice.

Tpt Gambar- RM49. Pisau - RM35. 

Close up pisau. 
Cik Jamilah Jamil a.k.a Hasta kata nak tgk close up, so pepagi sblm g kerja amik gmbr. Hihi. Pisau ni napak cam pisau seramik (eh. btul ke pisau seramik. main petik je aku ni), tp sebenarnya bukan. Stainless steel je ni.  Aku rasa mmg aku tak guna la pisau ni. Nak gantung je pisau ni kat tepi dinding. 

Dan, aku rasa, aku nak men-stoberi kan lah ruang dapur ku itewww.... hiwhiwhiwwww :P

Eh. Reni date cantik juga - 20.12.2012

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign