Pages

24 July 2012

Mencari Nasi Goreng Setan??

Ha.. terkejut kan nengok tajuk.
Yer, aku lagi terkejut.
Sesambil tgk keyword (bukan kat Nuffnang, guna blogger ni punya ja), ternampak plak keyword yg cam tak masuk akal.
Nasi Goreng Setan.

Gulp. Jumpa ke nasi goreng setan dlm blog aku ni.
Wuimak...
Takut teman dengo nyer kome.

Jangan la cari menu tu untuk berbuka puasa.
Lagipun seme pun setan di ikat bulan puasa ni.
Ate' kome nak menjamu setan nasi goreng ke apa.

Tapi kalo makan nasi goreng, lepas tu membazir, ada kaitan la gak ngan setan.
Membazir itu amalan syaitan kan?

Oke. Pada yang mencari.
Aku tak penah eh buat menu nasi goreng setan.

Errr... bersahur buat nasi goreng pun bes juga ni ya.
Tp bkn utk setan la. Hahahahah (T_____T)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign