Pages

7 July 2012

Edisi Pertama Kali Di Hentian Putra

Pertama kali membeli tiket bas ke pantai timur. Pertama kali juga menjejakkan kaki ke Hentian Putra. Ini benar2, sumpah tak tipu!. Haha. Btul weh. Nak beli tiket pun cam rusa masuk kampung. Apa keperluan pun selama ni nak ke hentian putra tu kan. Antar org pun tak penah. Lain lah Puduraya (lantak kan la nama dia pun skang Pudu Sentral ke apa, aku tatappp nak panggil Puduraya - byk kenangan tu). Juga Hentian Duta, juga TBS. Itu seme penah la pegi kan. 

Dan pertama kali juga lah naik bas ke pantai timur. Dan pertama kali juga naik bas ekpress ngan myDH. Serta pertama kali juga utk dia naik bas 2 tgkt. Aku dah penah tu ari. Masa balik dr course kat Pangkor. Nge.nge.nge.

Seme lah pertama kali. Doakan perjalanan kami, selamat, pegi dan balik.

p/s : Ramai kata naik Bas Sani bes, tp.. err.. takut lak. Ngeee :P

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign