Pages

23 January 2013

Edisi Movie : Juvana


Lama tak tgk wayang dah.
Rasa nak tgk ini.
24 Januari-esok- is cuti. Jadi buleh tgk yg "Se-Awal Burung" punya. Hihi. Kalo rajin nak bgn awal la. Sbb rasa cam malas ja. Hauhauhau.
Nak g tgk tpt yg dkt ngan umah ja. Walo rasa cam tak bes je MBO tu. Sesekali tak mengapa lah. Malas nak masuk tetgh KL tu.
Sesekali. Layan je lah. Byk pelakon diminati dlm tu.

Mmg lama sgt dah ni tak menonton movie.
Sbb citer skang cam terhapa je. Tgk tajuk je dah takde selera nak tgk.
Wawa Semput??
Heh!
Buat tajuk ilmiah sket boleh tak?
(eh. tp Adnan Sempit yg tajuk tak ilmiah pun aku tgk jugak ye dok?? Hawhawhawhaw)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign