Pages

7 January 2013

Edisi Menebuk Dinding

After 5 months pindah baru dpt menebuk dinding.
Punya la tiada masa kami ni.
Entah la kan. Aku rasa sejak pindah ni, kami macam takde weekend dah.
Sbb drill tak buleh hari Ahad. Dia boleh weekday je smpai kul 5pm.
Tp Sabtu dia bagi juga la. Patut smpai kul 1pm je buleh drill, tp takpe lah. Ramai je drill smpai kul 5pm. Rumah camni, pelbagai prosedur kena ikut. Terpaksa lerrr....

So, hari Sabtu retu baru berkesempatan nak mendrill bagai.
Gantung frame, ayat Quran bagai. Kalo tak, jam pun sandar kat dinding ja - kesiannn...

Tu pun ada lagi tak buat.
Takpe lah. Nati nxt time buat.

Hasilnya, habis satu rumah berabuk.
Dan kena mop keliling rumah.
Oke la tu. Lama sgt tak mop dah. Huhu.
Nampak pelik ke jam ni?
Patut susun rapat sket bagi napak ilustrasi bunga tu kan.
Tp takut dah nak suruh tukang drill tu ubah-ubah. Penat dia manjat tangga.
Bukan sng plak tu nak suh dia drill2 neh. Tu pun drill pinjam kat ayah dia. Muehehehehe.
Tkpe, nati beli sendiri. Hok jenis yg siap ada karung habuk tu. (-_-")

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign