Pages

14 January 2013

Selamat Pagi Ho Chi Minh!

Sepatutnya.
Ketika ini. Masa ini.
Aku tidak berada di sini.
Mungkin sedang merangka-rangka kemana nak bershopping.

Huwaaaa...

Igauan ngeri kalau difikirkan.
Sbb ini lah pertama kali - tiket burnt - juga percutian tak jadi - luar Malaysia pulak tu. Tepuk dahi.tepuk dahi.tepuk dahi.
Dan ini juga lah kali pertama aku dpt beli tiket yg hanya bayar airport tax.
Ye, aku dpt yg 0 fare tu.

Sedih bukan kepalang!
Tapi sedari awal, aku dah terasa rasa menda ni akan berlaku.
Itu lah sbb aku tak suka beli tiket awal sgt2.

But lesson learnt. Nxt time beli tiket saja. Jgn upgrade apa2 pun. Itu buleh buat kemudian bila dah confirm bbtul. Aku kompiden sgt - dgn seat, dgn luggage - meal pun top up juga. Jadi, mmg padah!

Tapi, mungkin ada hikmah di sebaliknya.

Yang kita tak tahu.
Tapi Dia Maha Mengetahui.

So, redha lah.

Oh. Kut ada yg taktahu kenapa aku tak pegi - jawapannya kerna - esuk final exam - dan satu lagi kalo pegi pun mungkin ada 'serabut perut' juga sbb pikirkan my mom yg tak sihat lagi.
Dan kenapa aku tak tukar date?
Kerna - kalo tukar date sama juga spti beli yg baru.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign