Pages

10 January 2013

Edisi Me-Release Stress : Swim

Grrr... dah 3 hari tak jadi nih.
Balik je hujan. Nak g malam, ada yg menggigil demam plak.

Harap2 hari ini jadi. Baik nampaknya cuaca tu.

Salah satu 'method' utk ilangkan stress skrg ni. Lagipun oke juga. Kasik jantung bergerak sket kan.
Walo tak reti berenang, tp sokay la, sbb makin lama dah buleh lama menyelam dan mengapungkan diri. Boleh la pegi Redang/Krabi lagi utk snorkeling (Krabi tak bes.. Redang lagi bes!)
Ceh! ada hati lagi.. dah la... malas nak plan cuti lagi slps dah burnt tiket nih. (T____T)


p/s : Nak beli pelampung ikan jaws la seketoi. Anak buah/budak2 datang senang dah ada mendalah tu. Tak pun bola pun oke lah.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign