Pages

16 October 2013

Ramai Dah Guna Nour Ain

produk kecantikan nour ain

No. No. No.
Jangan takut. Acik tak jual barang ni.
Hihi.

Acik saja nak tulis.
Nampaknya skrg ni fenomena Nour Ain pula ya.
Sana sini orang ber Nour Ain.
Termasuk aku terjebak skali.

Eh. Cemana aku boleh ada? Bukan aku pakai Dermagic ke? Hihi.
Takde lah. Aku tak beli 1 set pun lagi.
Aku just pakai serum Vit C dia je.

Tu pun baru 1 week. 
serum vitamin c

Aku mmg tak pernah nak try produk direct selling cemni.
Tapi bila aku tgk muka ada sorang akak ofis ni cam floless je, tu yg aku berkenan nak beli.
Dia kata dia pakai Nour Ain. 

Mmg aku nak ingat nak try 1 set.
Tapi nanti lah.

Banyak lagi Dermagic tu.
Tp yg bes, aku boleh je guna serum tu walau cuci muka ngan Dermagic.
Dah ku kata, kulit ku ini, apa je pun boleh...

Oh. Aku beli kat budak ofis je. Dia dealer. Takyah sesusah nak carik sana sini.
Alynn.. nanti akak nak beli 1 set lah. Hihi.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign