Pages

10 October 2013

Edisi Novel : Yang Manis

Sebab mood ber novel. Dan semangat nak abiskan novel yg sedia ada. Jadi, marathon novel.
Seterusnya, baru habis baca dan habiskan dalam masa 2 hari saja, novel Yang Manis by Marissa.
Buku ni nipis je. Sbb tu bole abis dalam masa 2 hari. Hikhikhik.

Kenapa Marissa?
Sbb novel Teduhan Kasih dia tu aku suka (bukan sbb drama ya.. aku mmg beli dan baca novel dulu before drama keluar).

Novel ni beli online. Direct dari Karya Seni. Tah bulan berapa tu ari tah. Tp dah lama gak la.

Sebagaimana Teduhan Kasih, Yang Manis ni pun aku suka gak.
Simple. Direct to the point. Tak perlu melalut itu ini.
Kalau tak, mmg boleh buat panjang lagi ni. Tapi ini pun oke dah kan.
Cerita perempuan kaya (Iman). Yang suka pada lelaki yang asal dari kampung (Raees). Kampung nun di Kedah sanun.
Tapi, family orang kaya ni baik hati (bes.. salu orang cliche kan, asal kaya je sombong...sombong je kaya.. bosan). Cuma biasa la, harus la ada rintangan jugak dalam bercinta. Ada watak2 tambahan cam Tengku Badrul, Humairah, Bahiyah dll.

Oke la. Happy ending. Semua yang jahat dapat balasan.
Cuma, kalau watak Tengku Badrul dipanjangkan, watak Humairah semua tu ada lagi, harus tebal lagi ni. Tp utk aku, ni pun dah cukup. Kang ada yg aku selak2 belakang kang. Nak tau ending. Hihi.

*nak baca sinopsis? - GoodReads

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign