Pages

16 February 2013

Edisi 9 Tahun

It's 9.
16 February 2013.
9 years working anniversary.
Diam tak diam. Bising tak bising.
9 tahun juga aku dah bekerja.
Boleh dikirakan kerja pertama walau kalo ikut pengalamannya mmg la ada keja jadi GSTT. Tapi, tu 'sandaran' kan. Kerja pertama yang ber title Tetap Dan Berpencen. Alhamdulillah...


Jadi, apa yg diperolehi 9 tahun ini?
Eh. Jangan tanya apa yg kita perolehi.


Tanyalah apa yg organisasi dari perolehi dari kita?
Hurmmm....


Tapi, mmg aku amat berterima kasih dgn organisasi ku ini.
Banyak yang aku pelajari dan perolehi dalam 9 tahun ini.
Dari 27 ke 41. Dari uruskan hal legal & aset, diberi kepercayaan utk uruskan HR. Berpeluang mendapat benefit membeli rumah. Berpeluang jugak APC. Dan..... ehem.. bertemu jodoh di situ jugak. Hohohoiii.......

Lps ni nak dihantar ke mana pula ya. Sabah buleh boss?? Haha. Tapi kena antar dedua skali lah. . Hikhik..

Apa pun, moga khidmat yang diberikan ini mendapat keredhaan dari Allah.. sebenarnya bukan senang utk menggalas sesuatu yang ber tagline kan "Berkhidmat Untuk Negara". Dan semoga Allah terus memberikan kesihatan dan kekuatan untuk meneruskan selama 26 tahun lagi. Insyaallah... 

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign