Pages

17 February 2013

Excuses.Excuses.Excuses - APTB

Haih. Tak abis la meroyan cikida oi??
Haha. Takkan habis la selagi ada orang2 camni cikkak oi!
Lega sedikit.
Rata-rata yang senasib mmg menyokong entry tu.
Yang tak senasib taktau lah. Samada boleh faham atau sengaja buat tak faham. Itu aku tak tau. Yg pasti, aku dah menyampaikan sesuatu yg ada pada - mungkin sebahagian - kami. Ye lah, tak semua pun TTCian setuju ngan statement tu kan. Setgh tu yg TTCian sendiri pun ada menyentapkan sesama sendiri. Napak cam faham, tapi derang pun sama. Misti ada yg kata apsal nak sentap sgt kan. Hurm. Aku perati menda ni dah lama. Sedari tahun lepas. Asal aku citer satu perkara mesti nak relate dgn anak. Org lain pun ada anak. Takde la camtu pun kan. Kalo kata aku nak sentap, sedari awal dah sentap yer. Dulu aku senyap. Aku perati je. Tapi bila kita biar, makin menjadi jadi pulak. Nak tunjuk dia sorang je dlm dunia ni ada anak. Entah apa nak di compare nye aku pun tak ketahuan lah.

Sebelum tu. Amik gmbr ni dulu. Dari FB Mydeal
Org byk sgt excuse ni mmg APTB tau.

Sebentar, mari kita tgk ini.


Jadi, aku juga nak minta maaf dgn entry sebelum ni kalo napak cam sentap nau. Memang aku tak maksudkan pada semua orang. Dan aku tahu hanya segelintir je yang berperangai sebegitu. Dan kami tahu sebahagian besar, memahami kami. 
Peace no war oke :)

Entry meroyan. Disable komen lah yer..
Kbai!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign