Masa nak susun2 barang lps beli, tanpa disengajakan terletak botol2 ni dpn pintu.
Masa nak amik tu, napak sangat bila dipantul cahaya.
Separuh je isinya.
Aku bukan major in Business Marketing.
Jadi, aku tak pasti, ada kah sememangnya ini marketing strategy?
Cecair pencuci ni hanya di isi separuh.Aku tak kata pasal berapa liter dlm ni.
Aku pun takde la smpai nak sukat berapa liter kan.Aku trust je la apa yg tertulis tu.
Cumanya, awat buh separuh ja?
Kenapa tak diisi penuh botol cam air mineral tu?
Dan kalo takut dia 'menolak' (walo aku tau, yg 'menolak' ni selalunya tempoyak je. Meletup pun boleh), at least takde la smpai separuh botol kan.Igt yg pencuci ni camtu. Yg ni pun sama.
Tak berapa jelas sbb botol putih.
Tp had dia mmg atas sket dari label tu
Sebenarnya dulu aku pakai pencuci Attack. Yang ada skali dgn softener. Mmg bau dia wangi. Bes je. Tapi untuk kotoran degil (cea... cam iklan woh), dia 'kureng' sket. Tu yg aku guna Dynamo balik tu. Dia kan 'kuat'. Tp kuat sgt pun tak elok sgt sebenarnya. Cuma.. aku mmg tak sidai baju kat luar rumah yg direct matahari, so, tak kesah sgt la kan kaler luntur ke apa.
p/s : Hoih.. gmbr teleng. Tak sempat nak betulkan. Redha je lah yer. Tuan kebun stoberi sebuk nak outstation ne.
Terima kasih atas komen anda :)