Pages

18 February 2013

Katalog Tupperware : 11 Februari - 30 Mac 2013

Apa yang menarik bulan ini??
Bertema kan L.O.V.E
February - March 2013

 Penuh warna warni
Water Day Set : 4 biji
Free sebijik
RM84.80

Koleksi ini semua pun dah ada. Termasuk bekas sayur tu.
Dalam gambar cam saiz sedang-sedang kan.
Tapi sebenarnya besau. Buh kat fridge bahagian sayur tu, 
dia sorang je duduk situ.

 
Hohohoiii.... my feveret color.
Purple. Rasa cam nak je.. Uhuks.
Padahal dah ada yg gitu kaler oren.
Lunch set pepel itu - RM49.10

Wah. Ini mmg comel. Kalerful lagik.

Bekas beras - bekas minyak - bekas bawang.
Yang kaler merah bata tu cun plak. Aaaa.....
Rasa cam nak plak. Aaaa....
Salt n spice set : RM65.20

Lipstik yang ceria-ceria. Ko mampu nak pakai lisptik kaler ijo.
Muahaha. tp kuar kaler merah gak.

Dan spesel ada ini jugak.
Bagus ni nak tmbh koleksi Modular Mate tu rasanya.
Kabinet berselerak.

So, mari menjamu mata di online katalog ni - Tupperware.
Nak tanya harga utk lelain dan nak beli dr pnstoberi pun buleh. Pastinya ada diskaun spesel utk pembaca kebun stoberi nih. Boleh c.o.d juga bagi yg duk area KL. Hohohoiii.. promote..jgn tak promote....

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign